maandag 18 mei 2015

Veenendaal

Na een slechte verkoop dit weekend weer aan het voorbereiden op mijn eerste niet oldtimermarkt!
Ik sta in Veenendaal op een jaarmarkt daar, patrimonium markt heet het!
Spannend hoor, geen idee wat ik er van kan verwachten. Hoop op een beetje mooi weer want het wordt een lange dag, de markt is geopend van 10 tot 21 uur en ik sta alleen, met op en afbouwen en de reis er na toe een hele lange dag, hopelijk is het het waard! Tja en zal ik nog bekenden zien??? Geen idee, ken van vroeger maar een iemand die daar woont, wellicht zie ik hem, heb hem wel op mijn facebook, dus wie weet!

Ik heb vrijdag weer een nieuwe groothandel bezocht, deze had vele leuke artikelen die goed bij mijn assortiment aansluiten, zondag ook al wat van verkocht dus..........

Geen opmerkingen: