dinsdag 26 mei 2015

Lekker weekend!

Afgelopen  weekend een heerlijk weekend gehad!
De oldtimershow in Nuenen was geslaagd! Heerlijk weekend gehad, zaterdag aan de barbecue bij de caravan, heerlijk behelpen, mooi weer erbij, zondag meegedaan door het daar georganiseerd buffet, ook goed geregeld! Leuk verkocht en weer gezellig aan de klets geweest met menigeen.....
Nieuwe mensen ontmoet en oude bekenden weer begroet!
Ondertussen lekker aan de haak, ben voor mijzelf een truitje aan het haken, het Claire garen bevalt mij goed en ik ben blij dat ik hier dealer van ben geworden!
Ik haak nu met de tweede kleur van links in de onderste rij, lekker neutraal kleurtje, taupe, kan met veel kleuren gecombineerd worden.

Volgend weekend beurs in Duitsland, hier horen jullie nog van!


Oh, ja....jullie kunnen me weer volgen, eindelijk het juiste knopje gevonden!!

1 opmerking:

Chris zei

Zo te lezen, verveel jij je niet! Wat een heerlijke voorraad garen, mooi al die kleurtjes. Veel succes en plezier in Duitsland.