donderdag 28 mei 2015

Administratie

Zo de administratie weer op orde! Pfff...niet mijn sterkste punt hoor!
verder nieuwe beursjes gepland, zit nu vol tot september!
Kom zowat het hele land door!
Aanstaand weekend kom ik in Duitsland, net over de grens bij Haaksbergen, Lunternehof, mijn Duits weer een beetje op peil houden, over 2 weken sta ik weer in Duitsland namelijk, dan in Bockhorn, een mega oldtimerbeurs, boven Bremen ergens! 3 dagen! Voorproefje dus dit weekend, al verwachten we wel veel Nederlanders aan de kraam!
verder kom ik nog deze zomer in Vreeland, Nijnsel, Rosmalen, Losser....teveel om zo eens op te noemen, zal kijken of ik dat aan de zijlijn kan vermelden.
Vandaag even aan het huishouden en dan vanaaf weer sorteren, heb zoveel schilden dubbel dat we wat dozen maken om door te verkopen aan handelaren, mooi voor in Bockhorn, maar kan natuurlijk ook overal van me gekocht worden, maar naar Bockhorn nemen we ze mee!

Geen opmerkingen: