vrijdag 22 mei 2015

Nuenen

Dit weekend sta ik in Nuenen!!
3 dagen lang op de gezellige markt!
Caravan achter de kraam en genieten..
Hopen dat het weer meewerkt!



Woensdag in Veenendaal geweest, wel zonnig maar een koude wind, dat schrok iedereen wel af, zeer weinig bezoekers en dus net de onkosten eruit! Alle marktkooplieden waren aan het mopperen.
Gelukkig zag ik het als een uitdaging, voor het eerst op een "gewone markt" en dat is best bevallen hoor! Ondanks de magere omzet vond ik het best gezellig en ga ik op meer jaarmarkten of braderieën staan. Iemand nog een idee voor een leuke markt?? Ik houd me aanbevolen voor advies.

3 opmerkingen:

ivoorwit.blogspot.com zei

Hoe kunnen we je volgen?

Unknown zei

Hoe doe je dat ook alweer?? Even kijken hoor!

Chris zei

Wat spannend allemaal. Veel plezier dit weekend!