donderdag 10 september 2015

Lang geleden....

Zo dat is lang geleden!!
Ben ook erg druk geweest en is het bloggen erbij in geschoten...
Ik heb een heerlijke zomer achter de rug, door de week vrij, nou ja, als je de voorbereidingen, inkoop, administratie enz... er niet bij rekent natuurlijk! En in de weekenden veelal op de markt, eigenlijk aan het werk maar zo voelde het niet, het was mooi weer, zat/stond lekker buiten, was lekker aan de praat met heeelllll veeeellll mensen, zag mooie dingen voorbij komen, vooral auto's en mannen... en verdiende ook nog wat, wat wil je nog meer?
Nog steeds blij met de keuze die ik vorig jaar heb gemaakt dus!

Nu gaan we de winterkant weer op en zijn de buiten beurzen bijna afgelopen , gaan we de hallen weer in, ietsjes minder naar mijn idee, ben toch echt een mooi weer mens... maar het leuke van mijn eigen job blijft natuurlijk!

Probeer het bloggen weer een beetje op te pakken, dus tot gauw!

De laatste 2 buitenmarkten voorlopig!

Aanstaande zondag 13 september ben ik te vinden bij:


En 19 en 20 september in Meddo


Misschien zien we elkaar nog!!


1 opmerking:

Chris zei

Bijzonder hoor, dat je die beurzen 'doet'. De zomer is nu weer voorbij, dus wat meer tijd voor je hobby?!